štvrtok 5. júla 2018

Najlepšie darčeky pre milovníkov cestovania

Ahojte, po dlhšom čase som tu znovu s novým článkom. V dnešnom článku sa pozrieme na dokonalé darčeky pre cestovateľov. Ak je váš kamarát, syn či otec verný cestovateľ vďaka tomuto článku budete vedieť, čo mu na najbližší sviatok kúpiť. Alebo tento článok nenápadne posuniete svojim rodičom či kamarátom, aby oni vedeli čo kúpiť vám. 



1. CESTOVATEĽSKÁ STIERACIA MAPA

Tento darček si nie nadarmo zaslúžil prvé miesto v tomto rebríčku. Ak náhodou neviete o čo
sa jedná, tak vám to hneď ujasním. Stieracia mapa je mapa, na ktorej si človek môže stierať miesta, ktoré už navštívil. Môžete ju nájsť v rôznych variantách. Či už v Deluxe verzii alebo v obyčajnej. Ale ak vám mám poradiť, určite odporúčam tú deluxe. Dokonca ju môžete zohnať na zľavomate za fantastickú cenu. Ja som si ju práve z tohto e-shopu objednávala. Mapa došla vo výbornom stave a aj dosť rýchlo ( ja som si na ňu musela počkať, kedže prišla práve, keď som bola v Írsku) 


 Kde ju nájdem? 
https://www.uzasnedarceky.sk/cestovna-stieracia-mapa-sveta-ruzovo-zlata/






2. Cestovateľský denník
 

Ktorý cestovateľ by nechcel mať denník, do ktorého si môže zapísať každý svoj cestovateľský zážitok? Samozrejme každý by ho chcel aj keď o tom zatiaľ nevie. Takýto krásny cestovateľský diár zoženiete či už v kníhkupectve alebo na internete. Ten môj je práve z Panta Rhei, ale nájdete ho aj na iných portáloch.




3. Pokladňa v tvare glóbusu
Na sporenie na naše výlety využívame všelijaké pokladničky. Sporíme si na účet či do rôznych pokladničiek. Ale čo tak si sporiť do glóbusu? Áno aj to je možné. Tento darček môže byť symbolom lásky k cestovaniu alebo aj naozajstná pokladnička. Každý cestovateľ by to naozaj ocenil. Ja som tento glóbus prvýkrát videla v Macedónsku, ale dá sa zohnať aj na internete.
kde ju nájdete: https://www.darcekjeradost.sk/pokladnicka-globus-2502.html

4. Cestovateľské hodinky
 Na internete sa všade možne objavujú fotky, ako má baba na sebe hodinky na ktorých je mapa s maličkým lietadielkom. A k tej fotke je popis:  Je čas cestovať. Tieto hodinky ma hneď na prvý pohľad veľmi zaujali, ale prišli mi mierne nekvalitné. No aj napriek tomu som sa ich rozhodla objednať a sú krásne.
 Kde ich nájdete: https://www.eshophodinek.cz/ostatni-2/hodinky-s-mapou-sveta-hnede/

5. Cestovné poistenie
Možno to nie je práve najlepší darček, ale dá sa veľmi dobre využiť. Cestovatelia sa tak nemusia trápiť so zakupovaním poistenia vždy, keď niekam pôjdu. Z cenového hladiska sa najviac oplatí cestovné poistenie na celý rok, ku ktorému máte rôzne bonusy. Od poistenia batožiny, až k vysokým preplateniam úrazov. Najlacnejšie poistenie sa dá zohnať cez Uniku či Tatra Banku za 37 EUR na celí rok. Cestovné poistenie je niečo čo každý cestovatel potrebuje a určite aj ocení.

6. Cestovateľský ( turistický) hrnček
 Pri cestovaní sa vždy zíde hrnček na teplý čaj či kávu. Keramické hrnčeky sa môžu ľahko rozbiť a tie plastové nie sú práve ekologické.  Preto je tento hrnček tou pravou voľbou. Medzi hlavné výhody plechového hrnčeka patrí jeho ľahkosť, vd'aka čomu Vám zbytočne nezaťažuje batožinu. Dalšou výhodou je spomínaná nerozbytnosť. Nájdete ho v rôznych motívoch aj farbách.

 Kde ho nájdete: https://www.zoot.sk/polozka/221635/tmavomodry-plechovy-hrncek-s-mapou-sveta-gift-republic

6. Letenka či dovolenka
Posledným a zároveň aj najlepším darčekom je letenka či dovolenka. Letenky sa niekedy dajú zohnať veľmi lacno a to práve cez nízkonákladové spoločnosti ako je Wizz Air či Rainer. A toto je už darček, čo rozžiari očká každému.

Ďakujem za každé prečítanie, dúfam, že vás môj článok aspoň trošku inšpiroval.
                                                                                                    - The Girl With Yellow Umbrella

1 komentár: