nedeľa 4. marca 2018

FITNESS DIAR / recenzia

  Ahojte, v dnešnom článku som sa vám rozhodla ukázať a zhodnotiť diár od FITSHAKERU. Tento diár som mala už aj minulý rok, ale vtedy som v ňom nenašla ešte takú veľkú záľubu. Osobne som na diáre veľmi náročná a je pre mňa ťažké si vybrať ten správny. Ten diár, ktorý ma bude motivovať a povzbudzovať v plnení mojich snov. Vyskúšala som už rôzne motivačné diáre, ale niečo mi v nich vždy chýbalo. A to všetko som našla práve v tomto diári. Kedže cvičím a zdravo sa stravujem, tak pre mňa bol tento diár jasnou voľbou. A ak sa pýtate prečo túto recenziu píšem až teraz, tak kvôli tomu, že vám nechcem len zrecenzovať ako ten diár vyzerá. Chcem vám ukázať ako funguje keď ho používate denno denne.

Čo v ňom nájdete?

1. MESAČNÝ PLÁNOVAČ- pre mňa je mesačný plánovač veľkou výhodou, lebo na jednej dvojstránke mám niekoľko mesiacov a vidím, čo ma kedy čaká. Vďaka tomu mám lepšiu možnosť, naplánovať si rôzne stretnutia alebo výlety.
2.DENNÝ PLÁNOVAČ-  k jednotlivým dňom máte veľa priestoru k zapísaniu vašich plánov a povinností. Pred každým týždňom máte vyhradené miesto, kde si napíšete tie najdôležitejšie ciele na týždeň. A navyše pri niektorých dňoch máte napísané rôzne medzinárodne dni alebo typy, čo v ten deň treba obmedziť.
3.TABUĽKA  HODNÔT- na dvojstránke na začiatku diára sa nachádza tabuľka, do ktorej si môžete zapisovať svoje miery. Vďaka čomu, po skončení roka či mesiaca uvidíte svoj progres.
4. BOJOVÝ PLÁN- súhrn všetkých tvojich cieľov na rok.
5. CITÁTY A MOTTÁ- na stranách sú napísané rôzne motivačné citáty a motta, ktoré vás potešia a motivujú.
6. VÝZVY- každý mesiac nová výzva, ktorá z vás spraví silnejších či už po fyzickej stránke, či po psychickej. Nachádzajú sa tu rôzne úlohy vďaka, ktorým sa budete cítiť lepšie a budete sa mať radi.
7. RECEPTY- nájdete tu rôzne zdravé recepty.
8. RÔZNE ČLÁNKY- v diári sa nachádzajú aj rôzne malé článočky o zdravom životnom štýle.
9. NÁLEPKY, MINI KALENDÁR A ZÁLOŽKA

  ( V SKRATKE VŠETKO, ČO POTREBUJETE NA CESTE K ZDRAVŠIEMU JA )


Výhody:

1.motivácia a plánovanie - najvačšou výhodou a plusom tohto diára je to, že vás tak dokonale motivuje  k tomu, aby ste dosiahli všetko, po čom túžite. Jedná sa o postupnú motiváciu a plneniu snov deň ku dňu. Veľa ľudí si neuvedomuje ako dosiahnutie jedného cieľa vyžaduje každodennú prípravu. Tento diár vás naučí,  plánovať si každý mesiac, týždeň a deň. A ako? Lebo vždy si napíšete svoje plány, povinnosti či ciele na ten dotyčný týždeň. Vďaka čomu budete mať svoje plány vždy na očiach. A keď si na každý týždeň vyčleníte čo i len dva ciele, tak za rok dosiahnete veľa malých cielov, za ktoré budete môcť byť na seba pyšný.
2. krásny dizajn- diár disponuje krásnym dizajnom vznútra aj zvonka. Oproti minulému roku veľký pokrok v grafike tohto diára, za čo dávam veľké plus.
3.veľký priestor na každý deň- do diáru sa vám zmestia všetky možné povinosti a stretnutia.
Výzvy- tie sú v motivačných diároch bežné, ale výzvy v tomto diári sú niečim výnimočné. Naučia vás mať radi sami seba, svoju postavu, vašu tvár. Urobia z vás lepšieho človeka.
4. nie je to len o cvičení- veľa ľudí si povie, že je to fitness diár a ja nechodím 5 krát do týždňa makať, tak načo mi bude? Ako som už spomínala, tento diár vôbec nie je len o cvičení, je to o životnom štýle. O vyváženej strave, pohybe a sebaláske. Takže tento diár sa zíde každému, kto chce zmeniť svoj životný štýl.
5. nálepky- táto vec ma oproti minulému roku tiež veľmi potešila. Vďaka nim si môžete napríklad  jednoducho  poznačiť, že máte ísť k zubárovi.
6. list k objednávke- keď mi prišiel diár bola som naňho už veľmi natešená a keď som zbadala ten krásny list k nemu, tak mi išli do očí slzičky šťastia. Nejdem vám prezrádzať, čo v ňom bolo, ale poviem vám, že ma to potešilo a bola som šťastná, že som sa rozhodla pre lepšie a zdravšie Ja :)

Nevýhody:

1. veľkosť- jedinou nevýhodou čo som na tomto diári našla je, že je dosť veľký a hrubý. Nenájde si priestor v každej kabelke (Ale aj tento problém sa dá vyriešiť. A to tak, že si  buď kúpite väčšiu tašku alebo budete mať diár doma a v  taške budete nosiť len maličký, tenučký diár na základné plány.)

Môj názor a skúsenosti:

Ako môžete na fotkách vidieť pre mňa je dôležité mať všetky dni pekne popísané a pokreslené. Nie je to kvôli tomu, že som nejaký perfekcionista alebo že mám veľa čas. Je to určitý spôsob mojej motivácie. Kreslenie, vyfarbovanie a rôzne kreatívne upravovanie diáru ma bavia. Vďaka tomu mám vždy  chuť si značiť, kedy som vo fitku a kde som vtedy bola. Len obyčajné písanie povinností ma nebaví. Preto sa mi veľmi páčia aj týždenné plánovače. Lebo to už nie je len  "poznačím si písomku" ale zlepšuje to váš osobný rozvoj. A to najdôležitejšie vďaka diáru robím pokroky. Keď vidím napísané ako som 5 krát išla do fitka, stihla sa učiť a chodiť do roboty som na seba pyšná. Som spokojná a šťastná. A to je to najdôležitejšie, lebo len to vás motivuje ísť ďalej.

Kde si môžete tento diár zakúpiť:
( pri zakúpení cez túto stránku dostanete krásny list, pri ktorom budete ešte viac namotivovaný)

Takže v závere ďakujem, že fishaker tento diár spravil, vďaka čomu sa mi jednoduchšie plnia sny a môžu sa aj vám. Stačí si ho len kúpiť, plánovať a vydržať v plnení svojich snov. Ani neuveríte, kde budete za rok :)
                                                                            - The Girl With Yellow Umbrella


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára