nedeľa 10. decembra 2017

Vypadávanie vlasov? Po použití týchto produktov určite nie

Vypadávanie vlasov trápi skoro každú z nás. Možno nie práve teraz, ale postupom času ako do vášho života prídu stresovejšie situácie, tak to môže čakať aj vás. Mne začali vlasy padať približne pred 4 mesiaci a do teraz sa s tým snažím bojovať. Vlasy mi už prestali padať, ale nie sú ešte úplne také ako predtým. Ale to ani tak rýchlo nejde. Lebo keď vám za deň vypadne nadmerne veľa vlasov, tak sa to neobnoví tak rýchlo. Takže ak po použití týchto produktov neuvidíte rozdiel v hustote vlasov, tak sa nečudujte, lebo každý nový vlas, ktorý vám vyrastie je tenší ako tie ostatné. Takže váš vrkoč možno môže pôsobiť stále tenko, ale v skutočnosti vám začali rásť nové vlasy, len to ešte nie je vidno. Na všetko treba čas. Aby produkty, ktoré vám v tomto článku ukážem pôsobili, musíte ich používať minimálne mesiac. Ak po mesiaci či dvoch neuvidíte žiadnu zmenu, tak tento produkt na vaše vlasy nefungujte. Ale nezúfajte a skúste iný. Každý máme iné vlasy a pomáhať nám môže niečo iné.

PREČO VLASY PADAJÚ:
Základom toho, aby vlasy prestali padať, je zistiť prečo padajú. Dôvodov môže byť veľa. Ale takým najväčším dôvodom je stres, hormóny, toxíny a strava. Takže moja prvá rada je, že ak vám vypadávajú vlasy len trochu, tak sa zamerajte hlavne na stravu. Ak vám padajú vlasy už vo väčšom množstve, bude to buď stresom alebo hormónmi. Mne osobne začali padať vlasy kvôli tomu, že som zmenila hormonálnu antikoncepciu. Takže ak ste tiež spozorovali nejakú väčšiu stratu vlasov práve po začaní brania antikoncepcie, jednoducho ju zmeňte a ak ide o stres, s tým asi nič nespravíme. Môžem vám hovoriť, že nemáte stresovať, ale sama viem, že to nepomôže. Lebo v čase skúškových či dennodenných písomiek to bez stresu nejde.

STRAVA:
Jedlá, ktoré vám pomôžu dosiahnuť krásne vlasy :
1. losos
2. listová zelenina
3. fazuľa
4. vajcia
5. sladký zemiak
6. hrozienka
7. tvaroh

PRODUKTY PROTI VYPADÁVANIU VLASOV:

                           Najlacnejším produktom na vlasy je jednoznačne Lopúchová voda, má úžasné účinky na vypadávanie vlasov. Ružová je lepšia na vypadávanie a tá zelená pôsobí aj proti lupinám. Mne lepšie fungovala ružová, ale nadmerne sa mi z nej mastili vlasy a pri použití zelenej vlasy po vyschnutí zostali normálne. Táto vodička sa nanáša do korienkov vlasov a masíruje sa približne 2-3 minútky. Cena sa pohybuje okolo tých 2-3 eur.     

                 
         Ďalším produktom je tento šampón a maska od Aussie. Zanecháva moje vlasy  jemné a nezaťažené. A 3 minútová maska vám krásne scelí končeky a už nebudú vyzerať tak  krepovo. Tento šampón odporúčam používať presne po dobu, čo si do vlasov budete dávať lopúchovú  vodu či brať tabletky. Je to skvelá súčasť kúry proti vypadávaniu vlasov.


              Poslednou a aj najlepšou pomocou pri vypadávaní vlasov sú už len tabletky. Sama som proti užívaniu liekov či vitamínov vo forme tablety. Jednoducho ak ide o vitamíny, radšej ich papám v podobe ovocia. Ale kedže to s mojimi vlasmi bolo veľmi zlé, tak som sa  rozhodla ísť do toho. Tieto tabletky- DAS GESUNDE PLUS-HAAR VITAL KOMPLEX nemajú úplne najsilnejší účinok, ale vypadávanie vlasov zastavia. Nemajú ani nepríjemnú chuť a v kombinácii s Lopúchovou vodou úplne postačia.

To najlepšie na záver. Tieto tabletky sú zo všetkých najdrahšie, ale aj najúčinnejšie. Nielenže pomáhajú pri vypadávaní vlasov, ale aj podporujú tvorbu nových vláskov. Ja som po prvom mesiaci zaznamenala veľkú zmenu, vlasy mi prestali padať a navyše mi začali rásť nové malé vlásky na vrchu hlavy. No je pravda, že mi teraz odstávajú do hora a vyzerá to vtipne, ale to za to stojí. Cena trojmesačnej kúry je okolo 40 EUR.


Tak a sme pri závere článku, dúfam, že som vám mojimi tipmi na produkty aspoň trochu pomohla. Ako som už spomínala, na každé vlasy pomáha niečo iné, takže nezúfajte. A hlavne kvôli tomu nestresujte, lebo tým to iba zhoršíte. A ak by vám nepomohol ani jeden z týchto produktov, tak na svete existuje stále veľa ďalších. V lekárni predávajú rôzne vodičky na vypadávanie vlasov. Takže veľa šťastia a prajem vám krásny zvyšok víkendu.
                                                                                                        -The Girl With Yellow Umbella

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára