piatok 4. augusta 2017

Things to do my happy

Ahojte, v dnešnom článku vám ukážem 11 vecí, ktoré ma robia šťastnou. Samozrejme tých vecí je omnoho viac. Ale tu sú tie základné. Tento článok píšem hlavne kvôli tomu, lebo mám pocit, že ľudia v dnešnej dobe ani nevedia, čo ich robí šťastnými. A myslím si, že by sme sa každý z nás mali nad tým zamyslieť a snažiť sa týmto veciam potom viacej venovať. Lebo na tomto svete je stále málo šťastia. Tak robte v živote čo vás baví a robí šťastnými.

1.CESTOVANIE

Či už len po slovensku vlakom alebo do zahraničia. Lebo nič sa nevyrovná tomu pocitu, keď som na cestách, keď spoznávam svet, prežívam nové zážitky. Milujem tie chvíle, keď sedím vo vlaku a idem na moje obľúbené miesta. Keď sa prechádzam po meste, kde som nikdy nebola. Keď objavujem tú krásu a zažívam nové zážitky.


2.MôJ PES

To najlepšie a najkrajšie stvorenie na celom svete. Nie len tak sa vraví, že pes je najlepší kamarát človeka. Lebo on ma každý deň čaká, keď prídem zo školy, vždy keď vstanem je pri mne. Krúti tým svojím malým zlatým chvostíkom. Keď je mi  do plaču, vždy príde ku mne a pritúli sa ku mne. Bez tohto štvornohého zázraku si svoj život už ani neviem predstaviť.
 

 3.PRAVÝ KAMARÁTI

 Ľudia, ktorým môžem dôverovať a povedať im všetko, čo mi prejde hlavou. Každú blbosť, každý nápad, každé trápenie. A oni vždy stoja pri mne a snažia sa mi pomôcť. Ľudia, pri ktorých môžem byť sama sebou. A predovšetkým moja najlepšia kamarátka, ktorá so mnou ide kľudne aj o pol noci von a niekoľko hodín počúva, čo ma trápi. Vždy robí pre mňa všetko, čo sa dá a nechce aby mi nejaký chlapec ublížil. Proste jedno obrovské šťastie v mojom živote. 


4.BEH

 Aktivita, ktorá mi pomohla aj v tých najhorších chvíľach v živote. Lebo v sekunde keď bežím zabúdam na problémy. A keď sa problémy znovu zjavujú, tak bežím rýchlejšie. A bežím až dovtedy, kým nemám prázdnu myseľ. Dovtedy, kým život zase nedáva zmysel. A to už ani nespomínam, že to je aj prospešné pre zdravie a zlepší to kondičku.


 5.HOKEJ

 Ten najlepší šport na svete. Šport, ktorý milujem, ktorý mi zlepší deň. Stačí si zapnúť zápas mojich obľúbených tímov a hneď sa cítim lepšie. A ten pocit, keď dá váš obľúbený hráč gól, tomu sa nič nevyrovná. Milujem ten pocit, keď len tak prídem na štadión a sledujem hru. Keď cestujem po slovensku na zápasy reprezentácie,či Slovanu. A nerobí mi najmenší problém, kvôli tomu stráviť 3 hodiny cestovaním vlakom.


 6.KÁVA

 Jediný nápoj, ktorý ma môže ráno prebrať k životu.Ta horká chuť a vôňa mi vždy vyčarí úsmev na tvári. Milujem kávy na všetky spôsoby.Hlavne tie s príchuťami. Alebo ľadovú kávu. Jednoducho káva je vždy správna voľba.


 7.FOTOGRAFOVANIE A FOTKY

 Nič neni krajšie, ako keď môžete zachytiť krásu okolo vás a ponechať si ju navždy. Či už ide o spomienky, ktoré si chcete pamätať alebo o krásnu prírodu. Ja milujem fotenie a ešte viac krásne fotky. Preto followujem všetkých možných fotografov, a potom s úžasom sledujem ich fotky. Hlavne tie cestovateľské. Lebo vďaka nim viem, ktoré krásne miesta chcem ešte v živote navštíviť.



 8.DLHÉ PRECHÁDZKY

 Tie úžasné chvíle keď sa len prechádzate a rozprávate. Hlavne keď ste s tým správnym človekom. S človekom, s ktorým si máte stále čo povedať, ktorý sa s vami chce stále prechádzať.  A keď pri tých prechádzkach obdivujete krásu okolo vás. Hlavne teraz v lete, keď sa môžete prechádzať dlho do noci a ani vám neni zima. Ale to najlepšie na letných prechádzkach sú jednoznačne západy slnka a čarovná obloha.




9.HIMYM

 Samozrejme môj najobľúbenejší seriál. Celý som ho videla už aspoň 3-krát. Lebo Tedove slova sú vždy odpoveďou na moje problémy a otázky, ktoré riešim v živote. A pri pohľade naňho stále verím, že niečo ako osud a pravá láska existuje. Barnej ma vždy rozosmeje svojimi hláškami a činmi. A Lili a Marshall mi ukazujú, že existuje človek, ktorý je vašou spriazdnenou dušou a s ktorým prežijete celý život. Po vzhliadnutí tohto seriálu  mám vždy dobrú náladu. Takže, ak ste ho ešte nevideli, tak by ste to mali hneď zmeniť.


10. LÁSKA

To najkrajšie a najvzácnejšie v živote. To čo láska je pochopíte, až keď to nájdete, keď sa do niekoho zamilujete až po uši, keď pochopíte, že s niekym chcete prežiť celý váš život. Keď niekto dopĺňa zvyšok vašej vety, keď chápe každé vaše šialenstvo. Človek pri ktorom ukazujete vaše pravé ja a za nič sa nehambíte. Niekto pri kom ste sami sebou. A nájsť niekoho s kým cítite úplné spojenie, je ako vyhrať v lotérii. Nestáva sa to prakticky nikdy, no ak sa to stane, naozaj by ste to nemali premárniť. 



 11. SUVENÍRY Z CIEST A ZÁŽITKOV

Zbieranie všelijakých lístkov, papierikov a podobných vecí je proste moje. Vždy keď niekam idem musím si z tade niečo priniesť, a potom si to dám na svoju nástenku. A keď sa potom cítim smutná alebo si chcem pripomenúť krásne chvíle, tak sa tam kuknem. Najčastejšie sú to lístky z hokeja, vlaku alebo nejakej párty. Je tam všetko krásne, čo som zažila. 



 A čo robí šťastným vás?
                                                  The Girl With Yellow Umbrella 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára