štvrtok 20. júla 2017

Nakupovanie v Second Hande

Ahojte, môj dnešný článok som inšpirovala úžasným nápadom krásnej Lucy Pug, ktorá vo svojom videu šíri myšlienku Sacon Handov (odkaz na video nájdete pod článkom). Veľa z vás si povie, že v sekáčoch majú len staré obnosené oblečenie, ktoré absolútne nezobrazuje dnešnú módu. Opak je však pravdou a v dnešných sekáčoch môžete nájsť rôzne moderné kúsky. Treba len chodiť a hľadať. Okrem toho, že si zoženiete originálny kúsok, ktorý si môžete neskôr aj prerobiť, ušetríte veľa peňazí. Áno, nebude to len o tom ako vojdete do obchodu, vyberiete si tričko, a potom si už len hľadáte svoje číslo. Bude to o pozeraní každého kúsku v obchode a o objavení originálnych a dizajnových kúskov. Treba na to len trpezlivosť a kúsok toho povestného šťastia. V sekáčoch okrem oblečenia nájdete aj hráčky, deky, obliečky, obrusy či rôzne látky. Ale už dosť písania a poďme sa pozrieť, aké krásne veci som si zohnala v sekáči ja. Uvidíte, že vyzerajú moderne a stáli len pár eur. 

    1. Lepkový TOP
 
Toto je asi môj najobľúbenejší kus oblečenia, ktorý som si v sekáči kúpila. Pôvodne malo tričko  dlhšie látkové pásiky a neboli zapletené ( článok o prerábaní tričiek bude už čoskoro). Ja som ich mierne upravila a vzniklo toto.

                                                                 Cena: 4 eurá
                                                                  Veľkosť: M


        2.  Goal CROP TOP


Jednoduchý a tradičný crop top, ktorý má doma takmer každý, len ja doteraz ešte nie. Keďže obsahuje prevažne bavlnu, rozhodla som sa ho využívať na behanie počas horúcich dní. Ale dá sa samozrejme využiť aj na bežné nosenie.Toto tričko je dôkazom toho, že sa v sekáčoch dajú zohnať aj menšie veľkosti a nie len L a XL


                                                           Cena: 3 eura        
                                                                           Veľkosť: XS

       3. Kvietkavé tričko

Mojim ďalším úlovkom je toto elegantné tričko, dokonalé k sukni alebo dlhým čiernym legínam. Keďže je celé kvetinkavé, dokonale vystihuje leto. Lebo kvety neodmysliteľne patria k letu. Svojim dokonalým strihom skvele obopína každú postavu a dodáva jej ten potrebný "wow" look. Veľkosť tohto trička je neznáma, lebo je odstrihnutý štítok. Tento "malinký " problém má tiež pár ďalších tričiek či gatí, ktoré v sekáčoch nájdete. Ale to vás nemôže zastaviť, stačí len oskúšať a máte hotovo.

                                                              Cena: 4 eurá
                                                              Veľkosť: neznáma


        4. Biely TOP

Toto tričko môže na prvý pohľad pripomínať moje prvé tričko, ale je trochu iné. Neviem prečo, ale tento rok sa mi proste nejak páčia strapce, a preto som si musela kúpiť dve podobné tričká. Tento top bol pôvodne čisto biely a ja som si k nemu pridala vlastný popis, aby to vyzeralo originálnejšie a menej nudné. A mimochodom nápisom na tomto tričku by sa mal každý z vás riadiť.

                                                                     Cena: 4 eurá
                                                                        Veľkosť: S


          5. Elegancia nadovšetko

Klasické čierne elegantné obtiahnuté tričko, ktoré dokonale sadne k ružovej sukni. Podobné tričko by ste v obchodoch ako HM či Reserved zohnali za približne 12 eur, a to by vám možno tiež nie tak dokonalo padlo. Preto som hrozne rada, že si ho moja kamoška kúpila ( Áno, nie je moje, len sa tak tvárim, aby som si ho mohla požičiavať. Lebo to tričko je tak dokonalé)
                                                               Cena: 5 €
                                                              Veľkosť: M


Odkaz na video Lucy Pug: https://www.youtube.com/watch?v=vt7Jocrbuzs

Pevne verím, že po prečítaní tohto článku nohy nejedného z vás zablúdia do najbližšieho sacond handu. A ak tak bude, tak vám prajem veľa šťastia, nech nájdete aspoň také pekné veci ako ja. Ja som za týchto 5 tričiek zaplatila presne 20 eur, čo by mi v normálnom obchode stačilo ledvic na dve pekné tričká. Normálne v sekáčoch nenakupujem ani ja ( vlastne toto bol môj prvý väčší nákup). Ale bola to príjemná zmena, vďaka ktorej som si mohla kúpiť krásne a lacné tričká, takže vám to len odporúčam. Užívajte si prázdniny a myslite pozitívne.

                                                                             -The Girl With Yellow Umbrella

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára