piatok 23. decembra 2016

Vianočné DIY a tipy na dekoráciu

 Zajtra sú Vianoce a vy ešte nemáte vyzdobenú izbu? Niektorý z nás už majú vyzdobenú izbu od prvého Decembra a iný to nechávajú na poslednú chvíľu. Ja si izbu postupne ozdobujem od začiatku decembra ale len ten posledný týždeň to má ten správny nádych Vianoc.
V tomto článku vám ukážem jednoduché DIY a tipy na vyzdobenie vašej izby, aby mala tú správnu atmosféru.

1.Ozdobenie zrkadla
 Skoro každý má vo svojej izbe zrkadlo. A preto by ste ho nemali nechať také nudné ako je celý rok. Môžete si ho vyzdobiť reťazou na stromček, mašličkami či akýmikoľvek inými ozdobami. A keď si budete chcieť spraviť na vianočné ráno typickú fotku o zrkadlo, výzdoba vašej fotke dodá ten správny šmrnc.

2.Výmena deky a povlečenia na perinách
 Kedže moja ružová deka nemala žiaden súvis s Vianocami vymenila som ju za červenú. A taktiež všetky vankúše pastelových farieb. Aby bola moja izba viac útulná pridala som na ňu plyšákov a nad postel som si nalepila svetielka. Ak vy máte nejaké vianočne povlečenie na postel tak si vymente aj to. Jednoduchým tipom na dekoráciu je aj jednoduché previazanie červenej mašle cez biely vankúš alebo cez hocijaký iný predmet.

3.Vyzdobenie okna
 Výmena záclon u mňa v zime tiež nemôže chýbať. Keďže väčšinu roka majú moje záclony sladko ružovú farbu, museli ísť aspoň na vianoce preč. Vymenila som ich za jednoduché záclony z Pepca. Aby neboli také obyčajné doladila som ich červenou stuhou a zavesila naň snehuliaka, ktorého som vyrábala ešte niekedy na základnej škole. Na okno som nalepila samolepky vo forme vločiek. Výbornou vecou je aj umelý sneh. Takže ak ho doma máte tak si ho určite nastriekajte na okno. Nech už aspoň na vašom okne je sneh, keď vonku už nieje.
Na parapetu som si položila balíček od Mikuláša a vianočný diár.



4. Sobíkova lampa
 Ak ste aj vy taký milovníci sobíkov ako ja, tak sa vám toto "DIY" určite zapáči. Z farebného papiera si vystrihnite obrysy sobov, a potom ich obojstrannou páskou nalepte na lampu. S takouto lampou budete hneď vyzerať originálnejšie a navyše to vašej izbe dodá vianočnú náladu.
5.Snehuliak
 Výroba tohto Diy ma stála neuveriteľne veľa prác. Aj keď na tom nie je nič zložitá, je to dosť prplavá práca. Ale podla mňa to stojí za to.
Potrebujete:
         2 bálony
         lepidlo
         bielu bavlnku 
         farebný papier
         tavnú pištoľ
Postup:
  1.nafúknite si balóny do dvoch rôznych veľkostí, podľa toho aký
   chcete aby bol váš snehuliak veľký
  2.balóny obmotajte nahusto bielou bavlnkou a pretrite poriadne
    lepidlom. Počkajte 24 hodín!!!!
   (táto veta je naozaj dôležitá, kedy vám bavlnka poriadne 
    nezaschne tak po prasknutí balónu by 
    vám zostal len zlepenec pomotanej bavlnky)

  3.keď bude bavlnka úplne suchá a na dotyk tvrdá,prasknite balón
   špendlíkom. Balón sa začne    
   pomaly oddeľovať od bavlnky a po chvíli vám zostane z neho pekná 
   guľa.
 4.Obidve bavlnkové gule zlepte dokopy taviacou pištoľou. Z farebného
   papiera si vyrobte oči, nos a klobúk, či čokoľvek iné čo chcete aby  
   mal váš snehuliak. Potom to tam postupne priliepajte a máte 
   hotovo :)
  Tipy: -ak chcete, aby sa vám balón od bavlnky oddelil ľahšie, potrite 
      ho predtým krémom na ruky.
     -používajte bavlnku,žiadnu niť alebo podobné veci. Bavlnka 
      výborne absorbuje lepidlo, a preto tak dobre zaschne a stvrdne.
     -naozaj počkajte 24 hodín, kým bavlnka zaschne.

6.Ozdobenie poličiek
 Ja som svoje poličky ozdobila znovu vianočnou reťazou, vyrobeným snehuliakom, sviečkami, kalendárom či pohárom  zo školského automatu. Môžete použiť všetko, čo vo vás evokuje Vianoce. Bežne veci ktoré máte na poličke môžete zvianočniť červenou stužkou alebo vianočnou čiapkou vyrobenou z papiera a vaty.
7. Odrátavač dní do Vianoc
 Kartón si oblepte vianočným baliacim papierom a nalepte alebo napíšte naň nápis: days to Christmas alebo: Dni do Vianoc.  Na kúsky papiera si napíšte čísla na všetky ich spolu zospinkujte. A teraz každé ráno odtrhnite papierik s počtom dní do Vianoc.
 Dúfam, že vás táto moja vianočná výzdoba trochu inšpirovala a naladila vám vianočnú náladu. Prajem vám veľa šťastia s vyzdobovaním vašej izby či domu.
A prajem vám šťastné a veselé Vianoce.
                                                                                            
                                                   -The Girl With Yellow Umbrella







 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára